Energie neconventionala

O noua forma de energie ecologica. O instalatie care arunca in stanga si-n dreapta cu lucsi care se ingroapa frumos in placute ros albastre. Energia este preluata si valorificata de sufletele care bat la unison in ritmurile echipei. Si vibratia… Si totul se aprinde! Functioneaza! Sania central, Stavrositu, o succesiva pana la Cian, inca doi pasi pe semicerc… Si-un Sarici, resemnat, repunand mingea in joc. Si de la capat. Aceiasi lucsi, aceleasi placute, aceleasi batai, energie oprindu-se in mana lui Sania care catapulteaza mingea in plasa portii. Deseurile sunt lasate la masa arbitrilor in vederea reciclarii. O minge desumflata si stoarsa in bataie. Nu, nu bataia cu jandarmii, asta necreand energie, ci doar stiri incendiare in presa cotidiana. Bataia cu podeaua, cu barele si cu plasa portii. In singurul sport in care bratele din zid nu apara nicio parte a corpului, ci numai aerul de deasupra capului.

Timp de o repriza ne-am bucurat de parc-am fi descoperit perpetuum mobile de speta I. De abia in repriza a doua ne-am dat seama ca experimentul nostru a dat gres si ca-n sport, la fel ca-n fizica, ai nevoie de buget ca sa iei Nobelul. Ca de obicei, ne multumim cu rezultatele experimentului. Si cu un public care-ti poate da energie fara sa consume scaune…


8 responses to “Energie neconventionala

  • pinguilde

    Inca mai tin minte vremurile cand altele ne erau obiceiurile. 😐

    Totusi parca, parca se misca ceva si in handbalul masculin. E doar o parere?

  • explorish

    daca am avea si ziare de sport competente, poate as fi aflat si eu ce au facut bajetii fara sa trebuiasca sa scurm prin „deşeuri” pe site.
    citez primele 5 articole de pe prima pagina gsp in momentul asta:

    1. taher: discutiile cu copos merg bine
    2. torje, amendat de politisti pentru depasirea vitezei
    3. Cota 2.40 pentru o victorie la pauză a ieşenilor
    4. Schuster nu a fost la antrenamentul de astăzi al Realului!
    5. Cîştigă premii în bani reali fără să rişti banii tăi în freeroll-urile Poker Heaven

    no further comment. mersi pentru stire. am scurmat la sectiunea „sporturi” si am gasit. ofof.

  • pinguilde

    explorish
    socio a comentat live la ga pe blog. 🙂
    E locul unde aflu aproape toate scorurile.

  • surferb

    Hai Steaua! :emoticon cu zambetul superior al celui ce stie ca in sfarsit a on topic:
    😀

  • socio

    Pin: e greu sa spui in momentul asta „vom fi ce-am fost…”, dar speranta moare ultima.
    Explorish: multumesc, odata cu stirile citate de tine, mi-a crescut sensibil traficul 🙂
    Surferb: daca aveai si placuta ros-albastra iti faceam factura pe kilowattul ora produs prin scandare. Asa ramai doar cu placerea de a fi on topic 🙂

  • Alex_S

    Primiti cu Steaua? 🙂

    Daca n-au si ei un Nicolita la echipa…

  • Emiru'

    a trebuit sa ne ameninte papa cu stersul blogului ca sa mai dau o tura pe aici, doar asa la plesneala. Si cand ce sa vaz? Socio, de cateva luni bune e iar la „datorie”. Bine ai revenit, ce sa zic?
    Sau o bag pe-aia cu „Hai Steaua! Hai Romania!” ca stiu ca-ti place 🙂

  • andi

    salutare

    ok, azi am ales piesa ta,socio, multumesc!, mi-ai reamintit kestii cu ea.
    dacă ai ceva de precizat în legătură cu piesa… sau de te dat mare vizavi de popescu(el credea că n-are contracandidat 🙂 )esti binevenită…

    referitor la acest post al tău: ultima frază e (…)<–pune tu aici un superlativ care-ti place 🙂

    (ptiu, am ajuns să laud stelisti???)

Lasă un comentariu